Shoppingdag

Igår var också en underbart ledig dag. Förmiddagen tillbringades i skogen ett par timmar och sedan bar det av till MyOne, en hund-häst och kattbutik på Hisingen. Eftersom Huveröds ligger precis tvärsöver MyOne tog vi en sväng in dit först. Men de är faktiskt en hel del dyrare på det mesta. Jag ville byta ut en del leksaker och köpa mig ett nytt förarbälte samt en godispouch. Detta blev det. Pouchen fick jag faktiskt för halva priset då det var den sista och den var lite i största laget. Men tillhörande ihopfällbar vattenskål tackar man inte nej till det erbjudandet. Sökrulle stod också på tapeten. Eftersom jag haft hemmasydda rullar som lyckats försvinna i skogen behövdes en ny. Det är underligt att det går så trögt för dem att få in mindre bruksartiklar till små hundar, fast damen på Huveröds sa att det kommer komma in mycket mer sånt frampå. Låter bra. Det här är ett axplock av vad som inhandlades. Hittade också en ny spårlina på 4mm, helt suveränt att slippa harva runt med sin gamla tunga. En ny targetstick blev det också.

283168-107


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej igen Ida!
Skulle ju fråga fler saker! När jag läste förra inlägget om klicker träningen med Hunden som lät som en mistlur*s kom jag att tänka på att du kanske har ett hett tips om hur jag kan använda mig av klicker el annat positivt sätt när det gäller hennes simmande!?! Finns inlägg om det i bloggen, kan du inte läsa igenom och se om du får någon idè? Ha det bra //Anki

2007-08-25 @ 13:17:59
URL: http://blogg.passagen.se/anru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0