Dagens bilder

                                         FÖRORTSJYCKE

Förortsjycke

                                      VAD ÄR DET DÄR?

Vad är det där?

                                 HÄR LUKTAR MYSKO

Mmm, luktar gott

                VAD SKULLE HON HA MIG UT I SLYN ATT GÖRA?

Vad skulle hon ha mig ut i slyn att göra?

                             JA, OK, JAG FATTAR

Ja, OK, jag fattar

                           HÄR ÄR DEN, GE MIG MIN GOTTA

Här är den, nöjd nu?

                             JAG SER DET!

Jag ser det!

                             MITT ÄLSKADE TRÄD!

Mitt älskade träd!

                                    LETA LETA

Leta leta

283168-34

283168-35

                            KOMMISSARIE B(Ä)CK?

283168-36

283168-37

                            PINNAR GÅR ATT ÄTA

Pinnar GÅR att äta

                                               KOTTEGOTT

283168-39

                   VAR TOG DET FÖRBASKADE RÅDJURET VÄGEN?

Var tog det förbaskade rådjuret vägen?

                                    JAG ÄR EN SOFTIS

Jag är en softis

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej...det var längesen... kul att hitta hit... men Hjälp var har ni gjort av eran papillon:- det är ju en naken hund.... hoppas det är bra med er... kram Borlänge

2007-09-05 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0