Utmaning

Fick i min gästbok på vovve en utmaning av Lillis & Iota. Utmaningen innebär att man ( hunden ) ska skriva 6 fakta om sig själv och sedan utmana 6 nya hundar.

IOTA´S UTMANING ÄR ANTAGEN.
REGLER: Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn . Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska fnatta in och läsa ens egen hemsida för mer information .

Här kommer Bosses:

1. Jag kollar alltid matkassarna om de tagit hem något gott till mig.

2. Har de inte tagit hem något till mig så kollar jag sopkorgen. ( Undrar när de där nya skåpsluckorna ska komma så de får ha sina sopor ifred =)

3. Jag vill ha en gungbräda hemma, i lägenheten. Det är det bästa hindret.

4. Jag tvättar mig som en katt.

5. Alla tjejer i området är mina. Ja, förutom den svarta blandrasen på hörnet. Henne kan någon annan få ta.

6. När ingen ser släpar jag med mig märgbenet in i sängen. Vadå?! Det vet väl alla att det är det bästa stället att äta på!

Bosse utmanar:

Molliesen

Joppis

Luxors matte

Davig

Obelix

Borzoi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa om Bosse, vad han har för sig. :-) Kraamisar

2007-11-06 @ 16:33:46
Postat av: Monica, Wilma & Wera

Vi blir inte ensamma i varberg....hmm....måååååååånga starter den dagen!

2007-11-06 @ 23:25:44
Postat av: Ida

Hej Monica!

Fick PM:et igår. Jaså minsann, många? Kommer bli knött då misstänker jag. Satan så tidigt det är anmälan! Vi måste ju mäta in också. Har de lagt upp startordningen på Varbergs Bk?

2007-11-07 @ 12:00:35
URL: http://farbrorbosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0