7 sanningar om mig

Här går man in på sin blogg i lugn och ro och vad har hänt? Jo, jag har blivit taggad av inga mindre än Anki & Rut, http://gittegottsrut.zoomin.se/blogg.html Man tackar! =)

Jahapp, så det är väl bara att sätta igång med denna bekännelse på lördag morgon. Here we go.

* Jag är ganska hypokondrisk. En liten förkylning och det måste vara cancer.
* Jag är en enorm tävlingsmänniska och misstänker att det är just därför jag ännu inte kommit ut på agilitybana än. Det finns inget som gör mig mer svart i ögonen än en tävling och jag är hemskt dålig på att dölja min besvikelse om jag förlorar.
* Jag är glömsk och snurrig för det mesta. Det går minst tre varv med låsande av ytterdörr för att i samma stund låsa upp den igen och komma på att jag just glömt "det där".
* Jag kan vara riktig asocial och då bara vilja krypa iväg någonstans helt ifred och bara vara.
* Jag är en dramaqueen. ( ungefär som jag är hypokondrisk )
* Jag kör inte längre bil. Synd, men har blivit skrämd.
* Jag är alldeles för blödig och kan brista i gråt av en liten obetydlig händelse på TV.


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Ida!
Egentligen skulle man behövt mer än 7 sanningar om sig själv...Sitter här och läser dina sanningar och känner att några av dem är mina också, men alla får ju inte plats!*s
Man kan inte längre gå in på sin blogg i lugn och ro....Jag är lite nojjig med kedje brev, jag tror ju inte att jag ska få tre års olycka om jag inte gör som det står...MEN det är bäst att göra det , fall i fall!!!*S Därför tycker jag om när det är frivilligt, då blir det inte ett tvång på samma vis. Så min åttonde sanning är väl SKROCKFULL!
Tack för peppingen ang Rut`s jakt....Just då var jag så besviken, på oss båda att jag egentligen inte visste hur jag skulle hantera det, så det kändes skönt att läsa att det kan funka att göra som jag gjorde. Jag hade liksom ingen plan B, har nog gått och blivit lite bekväm!*ler* Ha det bra Ida //ANKI

2007-09-29 @ 09:51:30
URL: http://gittegottsrut.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0