Helgkurs

Så var jag inbokad på kurs på Vinna Hundcenter, en helgkurs med Fanny & Thomas i tävlingslydnad. Det är för Fanny jag vill gå, så det passade så utmärkt att det var i krokarna. 26-27 april står alltså nu uppbokat i kalendern.

På söndag ska vi ha släkt hemma på kalaaas. =) Jag fyller 27 och det är väl något att fira? *ler* Vi bjuder på lite smått och gott att äta och såklart kaffe och kaka.

I övrigt traskar det på. Snön kan ju försvinna nu *tycka* så man kan komma ut på grönbetet igen ( planen vill säga ) Är sååå sugen på att köra igång uteträningen i agility och pröva lite finslipade grundövningar i lydnaden. Den 12 april blir det tävling på klubben för vår del och då behöver ju snön ha försvunnit. Herr Bo får bra fysträning nu. Kuperad skogsterräng med snödrivor ger en 5 kilos lite att anstränga sig i. =)

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh, ska du gå kurs för Fanny Gott? Vad avis jag blir, det vill jag också *ropar*!!! Jag har bara sett kurser som är i Norge och GBG, men oj vad jag ska pumpa dig på info sen, hon är ju bara så himla bra. Ha en bra helg //Anki

2008-04-04 @ 19:28:07
URL: http://gittegottsrut.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0