Skyddsläger

Hej hopp! Var länge sen jag skrev nåt. ( Är för närvarande hemma med magsjuka, uscha ) Hoppades jag skulle slippa ifrån men icke! Har varit nån bacillusk som gått på jobbet.

Helgen spenderades i Västervik och Kalmar tillsammans med malleagare på vovve, en mycket trevlig tös med malle och BC. Vi åkte ner med fullknökad bil till Kalmar och  hennes uppfödare Blackneck's på skyddsläger. Det var en hög folk och en hög mallar med. Kul att få se en annan typ av träning än vad jag pysslar med. Bra att få breddat sin horisont emellanåt. Att vi missade snövädret som brakade till på måndagen var ju bara ren tur, med tanke på att vi faktiskt spenderade så gott som hela lördagen utomhus. ( skyller på att jag fick med mig en bacillusk från östra sidan av landet, så slipper arbetskamraterna få skulden =) Bilder ligger uppe från helgen på Blacknecks hemsida. ( Jag i ljusblå jacka om nån skulle missta sig )

Hmm, så en malle blir det nog, trots mina funderingar ( läs överanalyserande ) =) Riktigt kul hundar med mycket tryck. Tänk vilken dröm att få en hund med direkt intresse för föremål tex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0